Pray 4 Norway!

Greatings Readers! Ni ser att inget har skrivits på sistone. Det är lite p.g.a. oss själva och bland annat så bloggades det inte så mycket för att små "hedra" det som hänt i Norge. Ni har väl hört talas om det hoppas jag? Hemskt.


Den 22 Juli, utsattes Norge för sorg. Det var då bombdådet som var riktat till den norska regeringen. Sedan åker han även över till ön Utöja och skjuter ihjäl ungdomar samt. vuxna som varit på ett läger. Han var utklädd till polis och sa att han skulle informera om bombdådet i Oslo, det var då han började skjuta iskallt. Han säger att han var tvungen.


Egena tankar
Jag fattar inte hur man kan göra något så kallt och avskyvärt. "Han var tvungen", det finns inget försvar som låter så  i detta tillfälle. Det måste ha slagit knut någonstans uppe i hans huvud, för det krävs en mycket sjuk människa till att göra något sådant här. Det finns verkligen inga ord för hur det här har kunnat hända, det ska inte ens hända. Mänskligheten skapades som något vackert, men det är förvandlat till idioti och något djävulskt sen en lång tid tillbaka. Hans fullständiga namn är inte ens värdigt och säga. Tycker synd om hans mamma och pappa samt släkt och vänner, som inte fattar , liksom oss andra, hur detta har kunnat hänt. Jag vet att detta inlägg kommer sent, men har velat vänta med & skriva det tills allt blivit nerlagt ett tag.

Mina tankar och min respekt går till alla som förlorat nära och kära i Norge, både i Oslo och Utöja.
Jag vill avsluta med och säga, till alla offren,
Vila I Frid, ni är saknade.

PrAyINg 4 NoRWAy! xoxo 'J'
bild från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0