Bio Tips - Harry Potter och Dödsrelikerna, del 2.

Jag var och såg Harry Potter och Dödsrelikerna [ and the deathlyhallows ], bara några dagar efter premiären. Jag har aldrig varit ett jätte stort Harry Potter Fan, men jag har sätt alla filmer, och efter den här, så har jag blivit ett stort fan. Bland alla filmerna, så har denna varit bäst, del 2. del 1 var också hel skön, såsom alla andra Harry Potter Filmer, men den här vinner. Absolut bäst. Efter den här filmen, insåg jag hur min barndom tillhört Harry Potter en så stor del. Att det inte kommer komma flera filmer. Det gör mig faktiskt ledsen, men jag tror nästan att det kommer komma fler filmer, bara det att karaktärerna kommer ändras. Eller, jag hoppas. Potter har växt upp, och jag kan inget annat än och säga, Harry har blivit grymt snygg. Skulle kunna se filmen om och om igen, inte bara för att den är så bra, utan för att han gör så jag smälter och hans ögon verkligen dödar! För er som inte sätt filmen ÄN. SE DEN!


Harry Potter och De Vises Sten. Första Filmen. 2001.


Harry Potter och Dödsrelikerna. Sjunde Filmen. 2011.

Harry Potter, något som alltid kommer finnas i mitt minne, tills den dagen då jag dör.

" J "

Trailers:
Harry Potter och De Vises Sten
Harry Potter och Hemligheternas kammare
Harry Potter och fången från Azkaban
Harry Potter och den flammande bägaren
Harry Potter och Fenixorden
Harry Potter och Halvblodsprinsen
Harry Potter och Dödsrelikerna Del 1
Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2
Vilken film tycker ni är bäst?


Kommentarer
Postat av: Julia Dragsten

sv: ja det kan vi göra :D



säg till när du följer mig så ska jag följa dig med :D

2011-08-09 @ 20:21:07
URL: http://juulliiz.blogg.se/
Postat av: Jannica Dihén

Dagens blogg är nu utsedd! Gå in och titta om det blev du, annars anmäl dig igen! :)

http://scenbloggen.com/jannicadihlen/2011/08/10/dagens-blogg-7/

Kram

2011-08-10 @ 09:56:30
URL: http://scenbloggen.com/jannicadihlen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0